نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

نگار من

عکسهای عید فطر 93

1393/5/19 9:27
نویسنده : مامان نگار
366 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات عید فطر رو  به نقطه ای  اطراف تهران به نام تلخاب رفته بودیم

منطقه ای کوهستانی و فوق العاده زیبا

نگار اونقدر خوشش اومده بود که موقع برگشتن خیلی ناراحت بود و ما مجبور شدیم دیرتر برگردیم

جای همتون خالی بود

نگار در حال چرخیدن و بازی با پدر گرامی

 

 

نگار در جستجوی حشرات و مورچه ها

 

وقتی خونه سنگی که ساخته بود خراب شد

 

 

خستگی پایان روز و استراحت خانومی

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان فرنيا
19 مرداد 93 10:52
سلام خوشحالم دوباره اپ كرديد با عكسهاي قشنگ نگار جون
مامان فرنيا
19 مرداد 93 10:53
هميشه به گشت و گذار عجب جاي زيبايي رفتيد من از جاهاي جديد خيلي خوشم مياد
fatima
22 مرداد 93 12:30
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. دختر نازی داری خدا حفظش کنه... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
کوثر
23 مرداد 93 15:59
سلام خاله ی عزیزم اشالله که به شما خوش گذشته باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار من می باشد