نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

نگار من

وبلاگ نگار

1392/11/26 10:48
نویسنده : مامان نگار
223 بازدید
اشتراک گذاری

نگار تا چند روز پیش از  وجود وبلاگش  خبر نداشت

دفعه قبل که اومدم بنویسم وبلاگ رو دید و گفت خودش می خواد بنویسه منم دادم تا دستنوشته خانم کوچولو یادگاری بمونه

امروز صبح هم بابای نگار اومد لپ تاپ رو ببره سر کارش که نگار دید و بغض کرد .گفتم چی شده مامانی گفت بابا داره وبلاکم رو با خودش می بره بهش بگو نبره

من وبابایی هم زدیم زیر خنده فکر کنم دیگه کارم تمومه تا بیام پای لپ تاپ خانم فقط می خواد وبلاگش (به قول خودش وبلاکم ) را ببینه

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان فرنيا
26 بهمن 92 11:38
خوب به بابايي بگو واسه خودش يك وبلاگ بخره كه مجبور نشه وبلاگ نگار جون را ببره
خاله لیلا
13 اسفند 92 21:21
نگار من عاشقتم
خاله لیلا
13 اسفند 92 21:22
مامان فرنيا
28 اسفند 92 9:28
سال نو را پيشاپيش بهتون تبريك ميگم ايشالله سالي پر از خير وبركت براي شما و خانواده محترمتون باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار من می باشد