نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

نگار من

شیرین کاری های جمعه نگار

1392/8/18 9:39
نویسنده : مامان نگار
151 بازدید
اشتراک گذاری

١) دیروز داشتیم یکسری برچسب مات کن به شیشه ها می زدیم

نگار اومد جلو به  باباش گفت بذار من بزنم

بابایی هم گفت نمی شه دخترم همینجوری هم لاش هوا رفته

نگار رو کرد به من و گفت مامان پنجره رو ببند تا هوا نیاد

من و بابایی را که دیگه نگو از بس خندیدیم دل درد گرفتیم

 

 

٢)بابایی داره اخبار گوش می ده نگار هم که دید مورد توجه واقع نشده کنترل و گرفت و تلویزیون و خاموش کرد و بعدشم کنترل رو انداخت پشت مبل

بابایی عصبانی شد و گفت کنترل و بیار بعدشم معذرت خواهی کن وگرنه ناراحت می شم

نگار هم که عاشق بابایه کنترل و با هزار زحمت اورد و داد به بابایی ولی از معذرت خواهی خبری نبود

وقتی ازش پرسیدم چرا معذرت خواهی نمی کنی اخماشو تو هم کرده و میگه آخه من نی نی ام  هنوز بلد نیستم

من و بابا هم همدیگه رو نگاه کردیم و هیچی نگفتیم

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فرنيا
25 آبان 92 13:07
معلومه حسابي عاشق بابايي هستي كه در موقع عصبانيت باز هم به حرفاش گوش ميدي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار من می باشد