نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

نگار من

نگار در روز دختر

1392/6/18 10:19
نویسنده : مامان نگار
264 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه روز دختر بود

منم وقتی از سر کار برگشتم خونه برای نگار کیک و کادو  خریدم

وقتی رسیدم خونه خواب بود و من از فرصت استفاده کردم و همه چی رو آماده کردم

وقتی بیدار شد کلی ذوق کرد

نتونستم زیاد عکس بگیرم چون می خواست هر چه زودتر با عروسکای روی کیک بازی کنه

عاشق اون عروسک  جری  شده بود و می گفت چرا  تام  رو نداره

خلاصه کلی کلنجار رفتیم تا قبول کرد

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان فرنيا
25 شهریور 92 11:53
واي كيكتون خيلي خوشگله من هم بودم عروسكاش را ميخواستم
فاطمه
30 شهریور 92 11:05
سلام اگه میخواید از عکسای فرشته های کوچولوتون یه کلیپ داشته باشید یا یک کتاب عکس به من سربزنید منتظرم
مامان امیرمحمد
4 مهر 92 12:19
نگار جون روز مبارک دختر قشنگم . چه عکسهای قشنگی گرفتی ...به به ... بوس چسبی از طرف امیرمحمد و مامانی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار من می باشد