نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

نگار من

نگار در شهر کتاب

1392/5/14 10:37
نویسنده : مامان نگار
170 بازدید
اشتراک گذاری

شهر کتاب یکی از جاهاییه که نگار خیلی دوست داره

چون هم حسابی بازی میکنه

هم کتاب می خره

هم اسباب بازی دلخواهش رو اونجا پیدا می کنه

هفته پیش هم با هم سری به شهر کتاب مرکزی زدیم و کلی کتاب  و وسایل بازی و هنری خریدیم

ایناهم عکسای اون روز نگار خانمه

 

نگار در حال انتخاب کتاب

 

 

نگار کنار مجسمه های بیرون شهر کتاب

نگار در حال بازی با لگو

نگار د رحال نقاشی

نگار و ژست خداحافظی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرنيا
15 مرداد 92 8:29
من با اينكه خيلي شهر كتاب رفتم اما اين فروشكاه را نرفته ام با ديدن اين پست به سايت فروشگاه سرزدم بعضي ها از رفتار پرسنل فروشگاه در قسمت بازي بچه ها گلايه داشتند با شما رفتارشون چطور بود؟


سلام
نه ما خدا رو شکر مشکل خاصی نداشتیم
من که راضی بودم حالا نمی دونم شاید شیفت پرسنل فرق داره یا اون روز زیاد گیر نمی دادن
مامان فرنيا
15 مرداد 92 8:30
ماماني خيلي هنرمنديها پروانه ات خيلي خوشگله


مرسی از لطف شما عزیزم
مامان فرنيا
15 مرداد 92 8:31
چه دختر گلي
حالا چندتا كتاب خريدي خانم خانما


این خانم خانما 5تا کتاب و 3 تا اسباب بازی و یه cd آموزشی خریداری کردن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار من می باشد