نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

نگار من

نگار در باغ پرندگان

1392/3/25 11:01
نویسنده : مامان نگار
187 بازدید
اشتراک گذاری

از زمان افتتاح باغ پرندگان زمان زیادی نمی گذره

ما هم موفق شدیم نگار رو برای تماشای پرندگان و آشنایی با انواع پرنده ها به این باغ ببریم

نگار خیلی خوشحال بود و سوالات زیادی راجب به اونها می پرسید

در این باغ انواع پرندگان اهلی و شکاری و .... .وجود داره و تماشای اونها خالی از لطف نیست

رفتن به این باغ رو به همگی دوستانم پیشنهاد می کنم

از این باغ بیشتر فیلم گرفتم تا عکس ولی تعدادی عکس هم اینجا می ذارم

 

پسندها (1)

نظرات (2)

سینا
25 خرداد 92 11:12
سلام فاطمه خانم اگه مایل به تبادل لینک هستی. وبسایت منو به اسم "دنیای حیوانات" و آدرس :http://zoologist.ir ثبت کن. بعد بیا به سایت من و قسمت تبادل لینک، بگو که به چه اسمی لینکت کنم http://zoologist.ir/?page_id=248
مامان فرنیا
7 تیر 92 8:19
سلام ما هم باغ پرندگان رفتیم اما من خیلی خوشم نیامد چون دوست داشتم از نزدیک بشه پرندهها را دید مثل باغ پرندگان اصفهان اما اینجا یا توی قفس هستند یا با نرده و فاصله زیاد از بازدید کننده ها دورن قربون این دختر کنجکاو خوشمزه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار من می باشد