نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نگار من

اسکوتر سواری نگار

1392/2/1 10:56
نویسنده : مامان نگار
409 بازدید
اشتراک گذاری

نگار قشنگ مامان در حال تمرين با اسکوتر

نگار قشنگ مامان در حال تمرين با اسکوتر

خوردن نوشيدني بعد از يه بازي طولاني

خوردن نوشيدني بعد از يه بازي طولاني

اينم گلي بود که به من و دوربين نشون مي داد

اينجا هم خسته شده و نشسته داره با چمن ها درد دل  مي کنه

اينجا هم خسته شده و نشسته داره با چمن ها درد دل  مي کنه

اولین بار بود که توی فضای باز اسکوتر سواری می کرد برای همین خیلی خوشحال بود

امیدوارم همیشه خنده رو لبای دختر گلم بشینه

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فرنیا
1 اردیبهشت 92 13:00
وای چه اسکوتر خوشگلی داره این خانم خانما افرین یاد گرفته بازی کنه؟
چه جای خوشکلی هم بازی میکنه اینجا کجاست؟


خودش خیلی دوست داره ولی من همش می ترسم باید یه کم بزرگتر بشه
اینجا هم شهرک چمرانه تو محوطه داره بازی م یکنه
راستی من نظر قبلی شما رو تو مدیریت وبلاگ م یبینم نمی دونم چرا اینجا نمیاد
خیلی هم ممنون از توجه تون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار من می باشد