نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

نگار من

عکسهای اولین سالروز تولد نگار عزیزم

1390/7/19 8:15
نویسنده : مامان نگار
579 بازدید
اشتراک گذاری

الان ١٥ روز از یکسالگی نگار می گذره

عکسای تولدش با یه کمی تاخیر گذاشته می شه

دخترم دوستت دارم

 

هزار سال  سلامت و خوشحال و شاد زنده باشي

امتحان كردن  ديگه جزئي از كارات شده روزهايت سبز عزيزم نگار كنار كادوهاشكارت يادبود تولدش مي گه فقط خودم بايد وايسم هيچي كي هم منو نگيره

خدا فرشته كوچولو هاي همه رو براشون نگه داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الينا گلينا
19 مهر 90 9:24
نگار جون تولدت مبارك .چه كادو هاي قشنگي خوش به حالت.خودت هم خيلي ناز و عسلي
مامان الینا
25 آذر 90 19:25
نگار خانومی تولدت مبارک عزیزمن انشاالله تولد 100سالگیت
zizi
11 دی 90 11:56
عزيزم دوست دارم خيلي نازي .از طرف ناشناس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار من می باشد