نگارنگار، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

نگار من

این بهترین بستنی دنیاس مامان

1393/6/16 12:04
نویسنده : مامان نگار
350 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش برای خرید رفته بودیم بیرون

از مغازه سوپر مارکت یه بستنی انبه هم برای نگا رخریدیم

خانوم کوچولو اولین گازی که از بستنی زد گفت:" این بهترین بستنی دنیاس مامان"

اولین بار بود که از یه خوردنی اینجور تعریف می کرد

بلافاصله بعد از تموم شدنش هم یکی دیگه براش خریدم و گفتم نوش جانت عزیزکم

و با خودم گفتم بچه ها با چه چیزهای کوچکی خوشحال می شن و غافل از دنیای بزرگی که درآینده پیش روشونه و باید با چه بهترینها را دنبالش بگردن و با سختی به دست بیارن

امیدوارم همیشه فرزندانمون شاد و خوشحال باشن و از زندگی لذت ببرن

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان فرنيا
22 شهریور 93 8:21
من هم بايد اين بستني را امتحان كنم چون يك بچه اينجور تعريف كرده و حتما ميدم فرنيا هم امتحان كنه راستي چند روز پيش بهش بستني طالبي دادم بعد از يك قاشق گفت خيلي بدمزه است
مامان فرنيا
20 مهر 93 12:51
پس با فرنيا هم عقيده است
سایبر سافت
20 مهر 93 12:56
سلام مادر نگار عزیز یک هدیه آموزشی برای نوگلتون تدارک دیدیم که اُمیدواریم خوشش بیاد یک باغ وحش مجازی با امکانات ویژه و آموزش زبان انگلیسی خوشحال میشم نظر یه مادر خوب رو درباره این نرم افزار بدونم http://cafebazaar.ir/app/cybersoft.zoo.animal/?l=fa
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگار من می باشد